چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
1397/09/21
ارسال شده توسط nesfeja1_nesfejahan
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
4568 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
how to get valtrex prescription valtrex pills for sale
https://stromectolpills.store/# stromectol ireland
https://valtrex.pro/# valtrex 500mg cost
Should you walk with congestive heart failure lasix side effects?
Innumerable cases of it rejoin warmly to lifestyle changes, medications, surgery, or other treatments. Unvarying if your efforts to dine pay the bill for ED are unsuccessful, you and your partner can still lift mortal intimacy and a pleasurable physical life. Source: cialis logo